Home » Thema's » Mensen » Jeugdgroepen » Tevredenheid

Tevredenheid

Duidelijkheid scheppen over de mogelijkheden en beperkingen van het jeugdverblijf of kampeerterrein is noodzakelijk als je nadien eventuele ontgoochelingen wil vermijden. Verder hangt klantentevredenheid niet niet alleen samen met het gebouw/terrein of met de omgeving waar het jeugdverblijf gelegen is. Ook de communicatie tussen de uitbater en de verblijvende groep beïnvloedt de tevredenheid. De inhoud, het tijdstip en de manier waarop dit gebeurt, speelt namelijk een belangrijke rol. Wil je enkele tips en tricks om je klanten tevreden te stellen? Klik dan op onderstaand artikel.

 

Terug naar Jeugdgroepen

Gerelateerde publicaties

Vragen over jeugdgroepen? Neem contact op met CJT Ondersteuning!

© 2024 CJT vzw • BE 0409.153.027 • privacyverklaringcookiepolicysitemap Quoted.be
Om je surfervaring te verbeteren maakt CJT gebruik van cookies. Meer informatie   OK