Schade factureren en wangedrag melden

Schade moet hersteld worden. Geef groepen eventueel eerst de kans om de schade zelf te herstellen. Lukt dit niet, neem dan foto’s en hou de facturen van de herstellingswerken en de eigen werktijd nauwgezet bij. Dit is belangrijk om de afrekening van de herstellingswerken te staven.

Meld wangedrag altijd bij CJT via dit formulier of op 09/210 57 75. CJT en de koepelorganisaties gaan onmiddellijk met je melding aan de slag en volgen de groep een periode nauwgezet op met als doel herhaling voorkomen. Zo vermindert het risico op wangedrag voor iedereen.

De groepen worden door CJT of de koepelorganisaties kort na het verblijf aangesproken op hun gedrag. Eventueel wordt ook de jeugddienst van de groep geïnformeerd.

Voor gebruikers van Kampas Plus en Kampas Service: groepen die online boeken hebben een account op Kampas en kunnen een review krijgen. Uitbaters die van Kampas Plus en Kampas Service gebruik maken kunnen bij een boekingsaanvraag van die groep die reviews nagaan. Blijkt die review negatief, dan kan er extra gewezen worden op hun verantwoordelijkheid.

Blijft het wangedrag zich herhalen dan kunnen - in samenspraak met de uitbater, CJT en de koepelorganisaties - sancties volgen.

Voor gebruikers van Kampas Plus en Kampas Service: een tijdelijk verbod op online boeken via Kampas is een mogelijkheid. Uitbaters in de formule Kampas plus en Service krijgen van die groepen dan geen nieuwe aanvragen binnen.
© 2024 CJT vzw • BE 0409.153.027 • privacyverklaringcookiepolicysitemap Quoted.be
Om je surfervaring te verbeteren maakt CJT gebruik van cookies. Meer informatie   OK